reklama

S úsmevom na perách

Tak po dlhšej odmlke som sa opäť dostala k písaniu... Snáť ma budete mať radi i zmenenú...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

S úsmevom na perách,

Po rôznych premenách

Kráčame vždy dopredu…

So slzami na krajíčku,

Hľadíme nadej premalickú

Že nás cesty dakam dovedú...

S pohľadom k oblakom,

Prizeráme prízrakom

Jak nám naše púte hatia...

S túžbou ťažkým jazykom

Šepkáme k našim chodníkom,

Skôr než sa nám spod nôh stratia...

Plní tej dôvery

Vstúpime do dverí,

- S úsmevom na perách v rozličných obmenách

- So slzou na viečkach ukrytou v básničkách

- S pohľadom k oblohe čo skrývame v zálohe

- S túžbou na jazykoch hľadajúc v chodníkoch

naše sny a naše lásky

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

neskôr deti a tiež vrásky

a nakoniec rozlúčku,

čo chytíme za rúčku

nevinnú jak detstvo samo,

aby nás pri srdciach hrialo

že otvoríme opäť dvere,

vystriedame úsmevy

a keď vkročia do dverí,

milí plní dôvery,

utopíme v sebe pohľady

bez ohľadu na sveta nálady

Ruku v ruke - Úsmev skutku

skočíme opäť a bez zármutku

do vôd čo nám už nohy omyli

V tej či onej prachvíly

a vytvoríme kruhy snáť,

čo nás búdu tajne hriať

v kruhoch našich ciest a krokov,

bežiacich po cykloch rokov

Vždy a stále dopredu,

tipujúc kam nás asi dovedú...

Petra Dibalova

Petra Dibalova

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hladaj ma tam, kde nedovidíš... Volaj ma vtedy, keď si budeš myslieť, že s Tebou už nie som... Keď sa budeš cítiť opustený, prekvapí Ťa, že stojím neustále po Tvojom boku a môj hlas znie v pozadí Tvojej mysle, tak ako neutíchajúci tlkot srdca. Budem Tvojou dušou, ak si to budeš priať... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu