reklama

Prečo sa len ruky duší púšťajú?

Je to moja chyba... Zvykla som si na Tvoju dobrú náladu a nehodlám sa svojej utkvelej predstvy vzdať, nech to bolí akokoľvek!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Vzďaľuješ sa mi a ja tomu nemôžem zabrániť. Pokladáš ma za dieťa a ja Ti to nesmiem vyvrátiť.

Deň čo deň vychádza Slnko nasledované mojou nádejou, že zazriem Tvoj úprimný úsmev na hladkých perách. Avšak každý pohľad do Tvojich očí ma zráža k zemi. Pozeráš sa na mňa bezducho a nekonečne prázdno. Chcela by som sa Ti hodiť okolo krku, no Tvoj skrýtý výraz ma odrádza. O to viac, že cítim, ako sa pretvaruješ...

Ty ešte nevieš, že to spoznám? Namiesto horúceho tlkotu srdca v mojej náruči mi očami pulzujú slzy...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A Slnko zapadá. Ty sa strácaš...

Kdesi za morom je Tvoja duša. Kdesi za súmrakom sa črtajú Tvoje rysy. Vo sne sa ku mne blížiš a súznieme v objatí.

Sme podobní - až príliš podobní, no príliš vzdialení jeden od druhého. Vzácne sú miesta a okamihy, v ktorých sa naše svety prekrývajú...

Prsty sa nám tesne míňajú, keď ich naťahujeme v očakávanom dotyku. Sme súhvezdia, ktoré sa nikdy nastretnú.

Sme vlny, z ktorých jedna druhú nikdy nedobehne. Sme Slnko a Luna...

Dve súčasti jedného celku...

Tak prečo???

Snáť raz spadne plátno oblohy a látka sa zvlní pri dopade kamsi v prázdne - možno práve vtedy sa naše prsty spoja. Možno na okamih, možno navždy...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lana

Petra Dibalova

Petra Dibalova

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hladaj ma tam, kde nedovidíš... Volaj ma vtedy, keď si budeš myslieť, že s Tebou už nie som... Keď sa budeš cítiť opustený, prekvapí Ťa, že stojím neustále po Tvojom boku a môj hlas znie v pozadí Tvojej mysle, tak ako neutíchajúci tlkot srdca. Budem Tvojou dušou, ak si to budeš priať... Zoznam autorových rubrík:  Nezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu